Ingelill sin blogg

Saturday, February 24, 2007

Hei!

Her e bare et lite siste innlegg. Det e tidlig morgning her nå, vente på at de andre ska stå opp. Eg ska dra tilbake til Fandriana i dag, nå snart. Hanne Liv har fått tyfoid, og må være igjen her i Antsirabe noen dager. Blir litt spennende å reise ned alene, men det går sikkert bra!

Denne uka har vi hatt MM her ( misjonæmøte) og avslutta uka me en skikkelig norsk fest i går kveld. Det var norske sanger, norske folk i lange baner, og sist men ikkej minst norsk mat!!
Va kjempe gøy å få være med på!!

Så nå va denne uka over og eg reise som sagt tilbake i dag. Skal etter planen være i Fandriana i 3 uker nå før vi reiser på tur .
Det kommer til å bli 3 hektiske uker me musikal fremførelse, og barnedåp ( kor eg ska være fadder for ungen!!!!!) Blir veldig spennende! Har blitt gått kjent me en lærer på skolen og kona, som nettopp fikk en unge, og me ble spurt om å være faddere!! Blir kjempe kjekt og spennende!!

Etter de 3 ukene ska vi på Shalom igjen og en liten ferie før vi skal hjem, så har bare 3 uker igjen i Fandriana!! Det e sykt kor fort tida har gått! Grue meg til å reise fra alt og alle her nå, men blir samtidig kjekt å komme hjem og treffe alle hjemme igjen! Blanda følelser!

Ja, det var en liten oppdatering om meg her nere nå... Hadde tenkt å legge ut nogen bilder, men hehe glemte kabelen til kamera mitt...typik, sorry, tar det neste gang!!
Snakkes! Og legg gjerne igjen kommentar!

3 Comments:

At 5:25 PM, Blogger CK said...

Hei Ingelill!!

Kossen går det med deg??

Eg hørte rykter om at du va i Afrika, og at det eksisterte ein blogg med ditt navn på, så då klarte eg å leitan opp=)=)

Waw! Eg e veldig imponert over ka du gjør, og eg e sikkert isje den eineste!! Eg tenkte sjøl å bli med på akkurat det du holde på med nå, gjennom Hald, men eg følte meg isje heilt klar tror eg..

Kan du fortella litt om kossen det e? Det ser heilt fantastisk spennende uT!!

Håpe du har det bra Ingelill!!
*Store klemmer fra Tromsø*

 
At 12:31 PM, Anonymous Anonymous said...

ingo-pingo! Hvordan er livet?
Haaper alt gaar straalende og at du har det som plummen i egget. Unner deg alt godt:)
Kan du ikke sende adressen din, saa faar du kort!
Klem fra franske Sunniva

 
At 10:48 AM, Blogger Marte said...

Ingelill!
Ute i bushen aa henge?

Maa si e gleda me til aa treffe d ijenn!!

Haape du nyte dei siste dagane paa Madagaskar!!

STOR klem fra Marte;)

 

Post a Comment

<< Home