Ingelill sin blogg

Thursday, April 12, 2007

Hei igjen!

Home sweet home!

Å deilig å vær hjemma på kjære Randaberg igjen me gode venner og familie.
Lang men veldig fin flytur hjem og kom tirsdagkveld hjem. Va litt rart å vær på 2 så vidt forskjellig steder i løpet av et døgn, og eg måtte klype meg sjøl i armen når eg sattpå flyet t sola me sommerfugler i magen.
Fikk en overasskelse når eg kom ut, der va hele familien og mange gode venner, kjempe kjekt!!!
Takk ska dokke ha, kjempe koselig, for en overasskelse!!

I dag har eg hatten rolig og fin dag hjemme, va å handla, godt å gå i norsk, stor og fin butikk....Sjøl om det ikkje va all den gode frukten fraq MAdagaskar va det masse annet kjekt å finne på Kiwi, home sweet home!!

Så e det tilbake på Hald mandag ettermiddag, blir spennende å møte alle igjen, det ser eg frem til!!

1 Comments:

At 10:07 AM, Blogger Ingrid's blog said...

Hei,hei kjære du!:)

Eg kan nesten ikkje tro at d e 12 April og me e hjemme igjen! Glede meg t å snakke mer med deg og hørre koss du har hatt d!:)

Klemmer i massevis fra Ingrid

 

Post a Comment

<< Home