Ingelill sin blogg

Sunday, October 08, 2006

Å nå e det 2 dager igjen i Norge!!

Sitte oppe på loftstua hjemm på radaber og skrive nå, va sinnsykt kjekt å komma hjem igjen!
Har sagt ha det t alle på Hald, eller ikkje ha det, men " me snakkes jo snart", og det va litt trist..følte liksom at me bodde der nå som en stor familie, me veldi mange ulike familiemedlemmer.

I går kveld va eg på Meetingpoint ( veldig bra kristen ungdomsklubb)og fikk møtt mange venner der. Va kjempe kjekt!

I dag har dagen bestått av paakking, det vil sei eg har begynt å hiva noge kler oppi en koffert...uff eg e så utrolige dårlige på pakking, ersta eg vett... Hadde aldri komt meg avgårde eg hadde det ikkje vert for min kjære mor som e veldig god hjelp her!
Va ellers å bowla me familien...resultate, ja det kan ver det samma, men for å sei det sånn så vant eg i all fall ikkje!!

Eg begynne å kjenne dt i magen nå, det e fust nå det begynne å gå opp for meg at eg faktisk ska reisa, langt!! Eg glede meg masse t å komme t et ytt g annerledes land , og eg grue meg t å reisa fra alt og alle her hjemma som eg e så gla i.. Men det blir spennende, og nå hoppe eg snart i det!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home