Ingelill sin blogg

Tuesday, October 03, 2006

Ja vel, i dag e det bare 1 uka igjen, på dagen! Ei uka!!

Eg tror eg først må fortella om nattå i natt....
Eg skulle ta tidlig kveld i går, og skulle akkurat tå hoppa i seng ca 23.00- tida då brannalamen på rommet gikk. Den e en meter fra hodeputa mi og gir en GRUSOM høy lyd, og då mene eg HØY lyd og. Så alle mann ut og stille opp og brannvesenet ankom me 2 biler og fullt utstyr og sjekka alt, ingenting i veien. Det samme hadde skjedd natta før og, bare falsk alarm.

Bare 1 time senere, kl rundt 1 tida brå våkna eg av en skjærende lyd, brannalarmen va i gang igjen... Alle mann ut å stille opp, brannvesenet svikter ikke og ankom nok en gang.. Folk hadde nå klare kameraene og filma ivrig brannmenn og biler og elelrs trøtte tryner rundt omkring. Litt løye å se alle valse rundt ute i pyamas også så trøtte!! haha...

Kl 5 i natt våkna eg opp igjen, det et Grusomt bråk på rommet, og brannalarmen ulte som en galen igjen!!
Helt syyke lyd! og e ikkje bedre når du e langt i de søteste drømmer og våkne opp i sjokk.. Tok nogen minutter å summa meg ka som egentlig skjedde.. Sjøl om eg allerede hadde opplevde dette 3 ganger før på et døgn nå. Alle mann ut igjen og stille opp, det va kaldt , og denne gang gikk me fort igjen.. Resten av nattå gikk rolig for seg, men forsov meg morgenen etterpå, og det va eg ikkje alene om!!
Me sleppe i all fall brannøvelse, føle eg har roen nå! ( ;

Va foresten ingenting gale, bare veldig følsomme alarm...


Men i dag e det tirsdag! Eg må sei nå begynne det å gå skikkelig opp at reisen nerme seg virkelig! det e liksom blanda følelser, både glede meg ufattelig og veldi spent, og det e trist og reisa fra alle har hjemma...
Men mest av alt glede eg meg og ser frem t et annerledes halvår!!
Det e rart at me bare har 3 dager igjen her på Hald og, følte meg så hjemma her nå og va blitt så godt kjent me alle!

Ska ha farvell party på torsdag og eg fant ut at folk ska gå veldi fint kledd, så eg va nere i Mandal og prøvde desperat og setta sammen et antrekk i dag! Ellers kjøpte eg meg dagbok, så nå ska eg skriva tenkte eg...Prøva i all fall..Kver gang eg har begynt på dagbok har det ikkje vart så veldi lenge kan du sei...men eg ska prøva nok en gang!

Tror eg ska gå ner i stua igjen, og snart ta kveld igjen, så får me håpa at denne natta blir roligere enn de forrige har vært...me tanke på brannalarmen og sånn...
God natt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home